Życie jest krótkie - lepiej mieć romans
Pośród rozważań Ansariego nieuchronnie pojawia się również kwestia monogamii. Nie ma wątpliwości, że media społecznościowe dają sporo możliwości wszystkim tym, którzy lubią "kręcić z kimś na boku". Zmiany obyczajów dotyczących wierności małżeńskiej przybierają jednak czasem wręcz groteskowe formy. Autor podaje choćby przykład strony internetowej o nazwie "Ashley Madison", która to "została zaprojektowana specjalnie po to, by pomagać ludziom wdawać się w romanse." Motto firmy to: "Życie jest krótkie. Lepiej mieć romans". Firma posiada program "Gwarancja romansu", który zapewnia członkom płacącym pełen pakiet całkowity zwrot kosztów, jeśli nie znajdą kochanka przez pierwsze trzy miesiące korzystania ze strony.
Na stronie domowej widnieje ikona, dzięki której użytkownicy mogą przeszukiwać i nawiązywać kontakt z innymi osobami po ślubie znajdującymi się w okolicy, a także odnośnik do bloga i Twittera, gdzie mogą przeczytać tekst "Jak znaleźć i utrzymać kogoś, z kim się bzykasz" oraz artykuły takie jak "Mężczyźni, którym nie przeszkadza wierność ich żon". Brzmi absurdalnie, nieprawdaż? Jak się okazuje: nie dla wszystkich. W 2014 roku portal zrzeszał już aż jedenaście milionów użytkowników.