Trwa ładowanie...
d46c3r1
15-04-2010 00:00

Reklama według Ottona Kleppnera

książka
Oceń jako pierwszy:
d46c3r1
Reklama według Ottona Kleppnera
Tytuł oryginalny

Kleppner's Advertising Procedure

Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

Reklama według Ottona Kleppnera dobrze trafia w Polsce w zapotrzebowanie społeczeństwa. Autorzy zebrali i uporządkowali wszystkie podstawowe problemy, które składają się na filozofię, metody i techniki współczesnej reklamy. Wyraźne jest też dążenie do integracji dorobku reklamy mieszczącego się w różnych dyscyplinach: antropologii, psychologii, grafice, teorii informacji.

Reklama według Ottona Kleppnera
Numer ISBN

83-911465-7-X

Wymiary

215x260

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

6

Liczba stron

824

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d46c3r1
d46c3r1
d46c3r1
d46c3r1

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj