Trwa ładowanie...
dc7jnv8
15-04-2010 00:00

Public relations w praktyce

książka
Oceń jako pierwszy:
dc7jnv8
Public relations w praktyce
Tytuł oryginalny

Practice of Public Relations

Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

Książka Seitela dobrze przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych tradycji w rozwoju tej dziedziny, dla funkcjonowania w demokratycznym społeczeństwie i przy tak konkurencyjnej gospodarce wolnorynkowej, a także - co szczególnie akcentował Autor - w dobie Internetu i w nowym milenium.

Public relations w praktyce
Numer ISBN

83-88667-21-1

Wymiary

210x260

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Ekonomia

Oprawa

6

Liczba stron

596

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dc7jnv8
dc7jnv8
dc7jnv8
dc7jnv8

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj