Lobbing i jego sekrety
| Tytuł oryginalny | Le lobbying et ses secrets. Guide des techniques d'influence |
| Autorzy | |
| Wydawnictwo |
Profesor Michel Clamen przedstawia lobbing jako grę toczącą się pomiędzy decydentami (administracja publiczna, instytucje europejskie) a różnorodnymi grupami (zawodowymi, społecznymi, gospodarczymi), które działają samodzielnie bądź wynajmują do tego celu lobbystów. Stawką w tym pojedynku jest decyzja: jej ostateczny kształt, uwzględniający, bądź nie, propozycje grup czy lobbystów. Metafora gry pozwala na podkreślenie faktu, że w lobbingu obowiązują reguły i zasady, których przestrzeganie wpływa na wiarygodność, a nawet może często zadecydować o skuteczności i ostatecznej wygranej aktorów.
| Numer ISBN | 83-88667-37-8 |
| Wymiary | 145x215 |
| Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Ekonomia |
| Oprawa | 6 |
| Liczba stron | 300 |
Podziel się opinią
Komentarze