Przywództwo w czasach niepewności gospodarczej
Tytuł oryginalny | Leadership in the era of economic uncertainty |
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2011 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo | |
Seria |
Menedżerze, przedsiębiorco:
jak dobrze jesteś przygotowany na kryzys gospodarczy?
jak zareagujesz, gdy dostawca odmówi kredytu kupieckiego?
co zrobisz, kiedy firma zwolni ludzi i morale w zespole radykalnie spadnie?
czy ulegniesz owczemu pędowi i panice?
Jak będziesz zarządzać firmą i zespołem w czasach niepewności?
Ram Charan, pomaga nam przejść przez prawdziwe pole minowe – kurczące się rynki, braki gotówki i ciągłe poczucie niepewności. „Nie wiemy, czy już wyszliśmy na prostą i nie możemy nawet wyobrazić sobie, jak będzie wyglądał świat po zakończeniu kryzysu” — pisze Charan. „Jedyne, czego możemy być pewni to fakt, iż jest to czas burzliwych zmian, a każde zmiany wiążą się zarówno z niebezpieczeństwem, jak i okazją.” Ta książka, oparta na doświadczeniach wielu firm w kryzysowych sytuacjach – takich jak DuPont, Hanesbrands czy Wipro, pomoże ci:
chronić przepływy pieniężne firmy,
ustawić firmę w lepszej pozycji przed nadejściem nowego boomu,
lepiej rozumieć klientów,
redukować koszty, zweryfikować ceny produktów i zasadność realizowanych inwestycji.
Ram Charan jest współautorem bestsellerów: Realizacja oraz Szósty zmysł w zarządzaniu firmą, a także autorem książki Co klient chce ci powiedzieć i wielu innych. Jako cieszący się ogromnym uznaniem ekspert w zakresie strategii biznesowej, doradzał wielu dyrektorom i pomagał firmom takim, jak GE, Bank of America, Verizon, KLM czy Thomson.
Numer ISBN | 978-83-61732-45-7 |
Wymiary | 141x218 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 136 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze