Trwa ładowanie...
d30b1k9
31-01-2020 00:37

Pakiet Biblioteka sukcesu Briana Tracy

książka
Oceń jako pierwszy:
d30b1k9
Pakiet Biblioteka sukcesu Briana Tracy
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Seria
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Bądź skutecznym menedżerem! Osiągaj sukcesy z Brianem Tracy!

Delegowanie & kontrolowanie

Zarządzaj zespołem efektywnie. Dowiedz się, jak:

- określić zadania, przydzielić je oraz ustalić sposób pomiaru ich wykonania;

- dobrać umiejętności do wymagań na danym stanowisku;

- zapewnić szybką opinię zwrotną i uzyskać aktywny udział członków zespołu;

- zapewnić sobie więcej czasu na zadania o charakterze strategicznym.

Motywowanie

Bądź menedżerem, który stwarza satysfakcjonujące i wyzwalające energię warunki pracy. Dowiedz się, jak:

- wyzwalać pasję pracowników w wykonywaniu przydzielonych im zadań;

- stawiać pracownikom wyzwania, które pomagają im w rozwoju;

- zaspokajać ich potrzebę poczucia niezależności, a jednocześnie przynależności do zespołu;

- ograniczać obawę przed porażką i usuwać przeszkody z ich drogi rozwoju zawodowego;

- zapewniać opinię zwrotną niezbędną do osiągnięcia sukcesu.

Negocjowanie

Negocjacje stanowią ważny element prawie wszystkich naszych relacji – osobistych i zawodowych. Dowiedz się, jak:

- wykorzystać sześć najważniejszych stylów negocjacji;

- wykorzystać czas w celu osiągnięcia przewagi;

- przygotować się jak zawodowiec i przystąpić do negocjacji z pozycji siły;

- klarownie analizować obszary porozumienia i różnicy zdań;

- kiedy i w jaki sposób przerwać negocjacje.

Przywództwo

Wybitne przywództwo jest umiejętnością, której można się nauczyć. Dowiedz się, jak:

- pozyskiwać zaufanie ludzi i cieszyć się ich lojalnością;

- budzić poczucie celu w organizacji;

- podejmować właściwe ryzyko;

- jasno mówić o celach i strategiach oraz zdobywać poparcie dla nich;

- pielęgnować wartościowe relacje i wykorzystywać prawo wzajemności.

Zarządzanie czasem

Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Dowiedz się, jak:

- radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi;

- przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze;

- pokonać skłonność do zwlekania;

- planować i określać zadania, które mogą być delegowane.

Pakiet Biblioteka sukcesu Briana Tracy
Numer ISBN

978-83-7746-696-4

Wymiary

143x220

Oprawa

zintegrowana

Liczba stron

554

Język

polski

d30b1k9

Podziel się opinią

Share

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d30b1k9
d30b1k9
d30b1k9
d30b1k9