Trwa ładowanie...
d26e232
03-02-2020 06:55

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

książka
Oceń jako pierwszy:
d26e232
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
Tytuł oryginalny

Ogilvy on advertising in the digital age

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.

Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z „szumu” cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia:

• ZACHOWANIE SIĘ MARKI W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM

• ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO

• TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ

• TRZY POLA BITWY – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆ

I CIĄGŁOŚĆ HANDLU

• ZALEŻNOŚCI MIĘDZY MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYM

A SPOŁECZEŃSTWEM

• OKIEŁZNANIE MOCY TECHNOLOGII TWÓRCZYCH

• PRZYDATNOŚĆ DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH

• INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
Numer ISBN

978-83-213-5066-0

Wymiary

190x250

Oprawa

twarda

Liczba stron

288

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d26e232
d26e232
d26e232
d26e232