Nagrody biznesowe. Etnografia rytuałów merytokracji
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2017 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo | |
Seria |
Laur Innowacyjności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty Produkt, Perły Polskiej Gospodarki – to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą nagrody w innych kategoriach, takie jak Fryderyki czy Perła Medycyny.
Czy przyznawanie tak wielu nagród ma jeszcze jakiś sens, czy naprawdę budują one prestiż i wizerunek laureatów?
Jak pisze autor Nagród biznesowych: „Współczesne nagrody to temat doniosły i mało poważny zarazem. Jak bowiem można poważnie traktować zjawisko, które urosło do wręcz karykaturalnych rozmiarów?”.
A jedocześnie ludzie i firmy chcą być zauważani i doceniani zarówno przez swoje środowisko zawodowe, jak i przez konsumentów ich produktów czy usług. Na to pole minowe wchodzi z ostrym piórem autor, z wykształcenia i zamiłowania etnograf, co daje mu unikatową perspektywę na to, co naprawdę i co na niby dzieje się w pełnym emocji świecie tytułowych „nagród biznesowych”.
Książka stanowi rzadkie połączenie ciekawej opowieści o biznesie z dużą dawką wiedzy i danych.
Przeczytaj ją, zanim ogłosisz kolejny konkurs lub zgodzisz się zostać laureatem!
Numer ISBN | 978-83-7561-800-6 |
Wymiary | 165x235 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 316 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze