Myśli o nowoczesnym biznesie
Rok wydania | 2003-05-26 |
Autorzy |
Autorami tej książki są dwie osoby. Teoretyk i praktyk. Profesor ekonomii i zarządzania, wykładowca europejskich i amerykańskich uczelni, autor bestsellerów wydawniczych (słynna Strategia sukcesu firmy), spotkał się z młodym, dynamicznie działającym biznesmenem, którego sukcesy sprawiły, że trafił na listę najbogatszych ludzi w Polsce.
Przez dwa lata na przemian publikowali w "Rzeczpospolitej" krótkie teksty na temat biznesu. Stawiali w nich pytania podstawowe, poddawali krytyce obiegowe prawdy i przesądy. Ich wypowiedzi były żywo dyskutowane.
Być może dlatego, że Krzysztof Obłój, który założył kapelusz "teoretyka" - jako doradca i członek rad nadzorczych wielkich firm - zna biznes również z codziennej praktyki, a Janusz Palikot - występujący jako "praktyk" - do biznesu trafił prosto z seminarium doktoranckiego, na którym przygotowywał pracę o filozofii Husserla.
Ich spotkanie na łamach "Rzeczpospolitej" przyniosło kilkadziesiąt tekstów składających się na Myśli o nowoczesnym biznesie.
Odwołaj zebranie zarządu i przeczytaj tę książkę. Nie uczy ona, jak "robić biznes" - lecz jak myśleć o biznesie, by osiągać sukcesy.
Numer ISBN | 83-89405-26-1 |
Wymiary | 195x125 |
Gatunek | Ekonomia,Publicystyka i felietony |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 172 |
Podziel się opinią
Komentarze