Kampania wyborcza - strategia sukcesu. Przewodnik dla kandydatów i sztabów wyborczych
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2005 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Przewodnik ten stanowi kompendium praktycznej wiedzy dotyczącej prowadzenia kampanii wyborczej. Adresowany jest do kandydatów startujących w wyborach parlamentarnych i samorządowych wszystkich szczebli, członków sztabów wyborczych i wolontariuszy. Przydatny jest również dla osób ubiegających się o wybieralne funkcje w organach państwowych, związkach i samorządach zawodowych, organizacjach społecznych i politycznych oraz dla wszystkich zainteresowanych problematyką wyborczą. Z książki dowiesz się jak:1. Budować strategię kampanii2. Planoiwać kampanię3. Organizować zespół 4. Organizować biuro wyborcze 5. Finansować kampanię wyborczą 6. Przygotowywać materiały wyborcze 7. Zadbać o wizerunek kandydata 8. Przeprowadzić kampanię bezpośrednią 9. Przeprowadzić kampanię pośrednią - medialną10. Przeprowadzić kampanię ukierunkowaną 11. Przeprowadzić kampanię negatywną 12. Etycznie prowadzić kampanię "Autor dołożył wielu starań, by poradnik był przystępny, klarowny i ciekawy.Już lektura pierwszych rozdziałów dowodzi, że to się mu udało". "Rzeczpospolita", 19.08.2002 "Książka Sergiusza Trzeciaka przedstawia logiczną i systematyczną analizę przebiegu typowej kampanii wyborczej, warunki sukcesu oraz praktyczne rady i wskazówki, jak sprostać jej wyzwaniom". Prof. Zbigniew Pełczyński Przewodniczący Stowarzyszenia "Szkoła Liderów"Oxford, kwiecień 2002
Numer ISBN | 978-83-7298-821-8 |
Wymiary | 145x205 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 232 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze