Trwa ładowanie...
d3qyipp

Jack Trout

Prezes Trout & Partners, jednej z najbardziej prestiżowych firm marketingowych w Stanach Zjednoczonych, posiadającej biura w 13 krajach i klientów, takich, jak: AT&T, IBM, Merril Lynch, Sears i inne firmy z listy 500 największych firm magazynu "Fortune".

Trout, uważany za jednego z najbardziej wpływowych guru marketingu, był pierwszym popularyzatorem "pozycjonowania" produktów i idei, czyli docierania z nimi do świadomości konsumentów. Jest poszukiwanym prelegentem i autorem (lub współautorem) wielu klasycznych książek z dziedziny marketingu, w tym bestsellerowych Positioning, The Battle for Your Mind, The 22 Immutable Laws of Marketing oraz Bottom-up Marketing.

d3qyipp

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3qyipp
d3qyipp
d3qyipp
d3qyipp

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj