Trwa ładowanie...
d42u6l8
03-02-2012 00:00

Repozycjonowanie. Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu

książka
Oceń jako pierwszy:
d42u6l8
Repozycjonowanie. Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu
Tytuł oryginalny

Repositioning. The new battle for your mind

Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Autorzy – Jack Trout i Steve Rivkin – wybitni eksperci w dziedzinie marketingu – podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania, którą Jack Trout opracował wiele lat temu. Pokazują oni, jak umiejętnie stosować znane od lat narzędzia marketingu z uwzględnieniem zmian we współczesnej gospodarce. Autorzy proponują spojrzenie na działalność przedsiębiorstwa z nowej perspektywy, wskazanie jego mocnych stron i opracowanie skutecznej strategii. Wiąże się to ze zmianą dotychczasowej działalności marketingowej. Swoje rozważania ilustrują interesującymi przykładami.

Książka jest adresowana do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, pracowników firm konsultingowych i agencji PR oraz studentów uczelni ekonomicznych.

Repozycjonowanie. Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu
Numer ISBN

978-83-208-1933-5

Wymiary

145x205

Gatunek

Ekonomia,Biznes

Oprawa

1

Liczba stron

182

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d42u6l8
d42u6l8
d42u6l8