Repozycjonowanie. Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu
Tytuł oryginalny | Repositioning. The new battle for your mind |
Rok wydania | 2010 |
Autorzy |
Autorzy – Jack Trout i Steve Rivkin – wybitni eksperci w dziedzinie marketingu – podpowiadają przedsiębiorcom, jak przetrwać kryzys i pokonać konkurencję. Ich receptą na sukces jest repozycjonowanie, nawiązujące do koncepcji pozycjonowania, którą Jack Trout opracował wiele lat temu. Pokazują oni, jak umiejętnie stosować znane od lat narzędzia marketingu z uwzględnieniem zmian we współczesnej gospodarce. Autorzy proponują spojrzenie na działalność przedsiębiorstwa z nowej perspektywy, wskazanie jego mocnych stron i opracowanie skutecznej strategii. Wiąże się to ze zmianą dotychczasowej działalności marketingowej. Swoje rozważania ilustrują interesującymi przykładami.
Książka jest adresowana do kadry zarządzającej przedsiębiorstw, pracowników firm konsultingowych i agencji PR oraz studentów uczelni ekonomicznych.
Numer ISBN | 978-83-208-1933-5 |
Wymiary | 145x205 |
Gatunek | Ekonomia,Biznes |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 182 |
Podziel się opinią
Komentarze