Trwa ładowanie...
d3rj067
15-04-2010 00:00

Trout o strategii

książka
Oceń jako pierwszy:
d3rj067
Trout o strategii
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

W dzisiejszym świecie obserwujemy, jak konkurencja, zarówno globalna, jak i lokalna, staje się coraz ostrzejsza. Operacyjna doskonałość czy wysoka jakość już nie wystarczają, aby firma mogła się utrzymać w czołówce w swojej kategorii. Trzeba, więc wrócić do źródeł sukcesu marki, czyli do właściwego pozycjonowania produktu/usługi w świadomości klienta.

Niniejsza książka jest wyjątkowa, gdyż jest podsumowaniem dotychczasowego dorobku Jacka Trouta w dziedzinie strategii marketingowej. Dzięki niej wszyscy, którzy postrzegają marketing głównie przez pryzmat tradycyjnych aspektów, a także rzesza posiadaczy dyplomów MBA, odkryją prawdziwe źródła sukcesu tej strategii. Percepcja to rzeczywistość - stwierdza Trout i wskazuje drogę do świadomości konsumenta, decydującego o sukcesie rynkowym firmy. Potem pozostaje jedynie codzienne zmaganie się ze skutecznym wdrażaniem strategii marketingowej w życie.

Trout o strategii
Numer ISBN

83-208-1586-X

Wymiary

145x205

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

156

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3rj067
d3rj067
d3rj067
d3rj067

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj