Innowacja albo śmierć. Bij swoje rekordy w życiu i w pracy
Tytuł oryginalny | Innovate or Die |
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2010 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo | |
Seria |
W biznesie wszystko kręci się wokół innowacji!
Przez 16 lat, w ciągu których Jack Collis w różnych miejscach wygłaszał wykłady motywujące, ważne było to, w jakiej kondycji jest firma – i co ma robić, by w przyszłości miała się jeszcze lepiej. Jednak, jak zauważa autor, zbyt wielu ludzi biznesu wciąż kurczowo trzyma się przeszłości i stosuje wyłącznie bezpieczne, dobrze wypróbowane metody. Postępując tak, ryzykują, że zupełnie wypadną z obiegu.
W książce Innowacja albo śmierć, Jack wykorzystuje swoje bogate doświadczenie w zarządzaniu biznesem i w nauczaniu motywowania, proponując zmiany, jakie powinniśmy wprowadzić w naszym myśleniu i pracy. Bazując na najważniejszych prezentacjach, które wykonywał dla przeróżnych firm, twierdzi, że innowacja – w pracy i w zabawie – jest najlepszym sposobem, by pójść naprzód.
O AUTORZE
Jack Collis, były dyrektor marketingu w AMP obecnie jest pełnoetatowym wykładowcą - motywatorem i autorem kilku bestsellerowych książek, takich jak Yes you can, The Great Sales Book i When Your Customer Wins You Can’t Lose. Jest uznanym liderem w dziedzinie rozwoju osobistego i intelektualnego oraz kreatywnego marketingu.
OPINIE
Jack Collis jest inspiracją (…) wszystko, co mówi, trafia w samo sedno. Potrzeba nam takich ludzi jak Jack Collis, by pomóc nam wyrwać się z umysłowej rutyny, spojrzeć szerzej i trafić na drogę wiodącą do przełomu, którego tak bardzo poszukujemy. Michael Kiely, redaktor „Marketing Magazine”
Entuzjazm i pragmatyzm Jacka Collisa sprawiły, że jest jednym z najlepszych wykładowców, jakich kiedykolwiek mieliśmy. Keryn Myers, Dyrektor Szkolenia, Volvo
Numer ISBN | 978-83-62195-74-9 |
Wymiary | 136x213 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 312 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze