Ewaluacja a jakość kształcenia w szkole wyższej
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Książka ta poświęcona jest procesowi oceny jakości kształcenia począwszy od etapu tworzenia koncepcji nowego kierunku studiów, poprzez analizę specyfiki kształcenia ludzi dorosłych na poziomie szkoły wyższej po prezentację metod ewaluacji i analizę najczęściej popełnianych w procesie oceniania błędów. Adresatami są nie tylko pracownicy uczelni bezpośrednio zaangażowani w proces kształcenia. Kierujemy ją głównie do tych osób, które tworzą zespoły oceniające w ramach różnych komisji akredytacyjnych, a więc oceniają koncepcje i programy nowych kierunków studiów czy poziom kształcenia na kierunkach już istniejących.
Numer ISBN | 83-89281-13-9 |
Wymiary | 165x235 |
Gatunek | Metodyka |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 244 |
Podziel się opinią
Komentarze