Dziecko w zabawie i świecie języka
| Autorzy |
_Tym sposobem dawna teoria prowadziła nie tylko do całkowitego rozdzielenia dźwiękowej i usensowionej postaci mowy, ale również do absurdalnego przekonania, że aby opanować fonetyczną stronę słowa, dziecko powinno pozbawić je sensu. Natomiast jeśli chodzi o jej usensowioną postać, odwrotnie, powinno pracować nad kompleksem, nie uformowanym z punktu widzenia dźwięków. Aby wyjaśnić rozwój postaci usensowionej, proponowano więc oddzielenie postaci dzwiękowej, i odwrotnie. Teoria ta ignorowała realne warunki okleślające rozwój mowy, a w szczególności kontaktowanie się przy użyciu mowy. _fragment tekstu
| Numer ISBN | 83-7150-002-5 |
| Wymiary | 145x205 |
| Gatunek | Metodyka,Poradniki |
| Oprawa | 1 |
| Liczba stron | 326 |
Podziel się opinią
Komentarze