English for Promotion. Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji w internecie
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2014 |
Autorzy | |
Wydawnictwo | |
Seria |
Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji i innych wystąpień publicznych. Czytelnicy poznają terminologię języka ogólnego oraz specjalistyczne zwroty i wyrażenia stosowane w konkretnych sytuacjach komunikowania się z odbiorcami produktów i w działalności public relations. W poszczególnych rozdziałach poruszono następujące zagadnienia:
• marka i jej znaczenie dla promocji,
• sposoby i metody komunikacji z klientem,
• interesariusze i ich wpływ na promocję,
• reklama,
• różne formy sprzedaży,
• promocja międzynarodowa - targi, wystawy i inne formy prezentacji,
• public relations w odniesieniu do organizacji pozarządowych i biznesu,
• komunikacja promocyjna w internecie,
• etyka i odpowiedzialność w promocji.
Teksty źródłowe poprzedzone są słowniczkami terminów występujących w danym przekazie informacji. W komentarzach omawiane są najciekawsze zjawiska językowe i poszerzany zakres terminologii. Ćwiczenia ukierunkowane są na rozumienie treści tekstu, utrwalanie występującej w nim terminologii, testowanie stopnia jej opanowania. Konstrukcja książki zapewnia możliwość sprawdzenia przyswojenia sobie wiedzy i umiejętności zastosowania jej w praktyce. Teksty przeznaczone dla odbiorców zaawansowanych pochodzą ze współczesnych źródeł lub są pisane przez native speakera.
Numer ISBN | 978-83-7561-325-4 |
Wymiary | 160x230 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 168 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze