Trwa ładowanie...
d3tlfdw
04-02-2020 20:56

Value Based Management. koncepcje, narzędzia, przykłady

książka
4.0
(1 głos)
Oceń:
d3tlfdw
Value Based Management. koncepcje, narzędzia, przykłady
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Wydawnictwo
Seria
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Książka zawiera najnowszą wiedzę oraz propozycje konkretnych rozwiązań w zakresie budowy i zarządzania wartością przedsiębiorstwa. Value Based Management koncentruje uwagę menedżerów na długoterminowym budowaniu wartości spółek kapitałowych, niezbędnym w czasach globalizacji i migracji kapitału, dynamicznego rozprzestrzeniania się nowych technologii oraz presji rynków kapitałowych na trwałą poprawę wyników firm. Rozważania zostały ujęte w trzech częściach: system zarządzania wartością przedsiębiorstwa; kluczowe obszary zarządzania wartością; strategie podnoszenia wartości. W części pierwszej autorzy, partnerzy i menedżerowie Deloitte prezentują całościowy system zarządzania wartością, formułują pogląd, iż przedsiębiorstwa potrzebują jasnej strategii, która określa cel wzrostu wartości i jest odpowiednio komunikowana właścicielom, menedżerom i pracownikom. W drugiej części pracownicy Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH przedstawiają kluczowe obszary zarządzania wartością przedsiębiorstwa oraz analizują czynniki decydujące o wzroście wartości, to jest budowa kapitału i wartości klienta, realizacja projektów inwestycyjnych, fundusze venture capital, wykupy menedżerskie, fuzje i przejęcia, polityka dywidendy i wykupu akcji, wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjnych. Trzecia część prezentuje najlepsze praktyki strategii podnoszenia wartości stosowane przez: Gazprom, Google, PKN Orlen, TVN i Boryszew.

Value Based Management. koncepcje, narzędzia, przykłady
Numer ISBN

978-83-7561-002-4

Wymiary

165x235

Oprawa

twarda

Liczba stron

718

Język

polski

d3tlfdw

Podziel się opinią

Share

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3tlfdw
d3tlfdw
d3tlfdw
d3tlfdw