Nowy słownik turystyki i hotelarstwa angielsko-polski polsko-angielski
| Forma wydania | Książka |
| Rok wydania | 2015 |
| Autorzy | |
| Wydawnictwo | |
| Seria |
Nowe, uzupełnione i poszerzone wydanie słownika ułatwiającego komunikowanie się osobom pracującym w przedsiębiorstwach i instytucjach turystycznych oraz tym, którzy turystykę uprawiają.
Obejmuje słownictwo z zakresu hotelarstwa, gastronomii, transportu (szczególnie lotniczego), geografii i kultury, wzbogacone o terminologię finansową, marketingową i statystyczną.
Zawiera także interesujące dodatki: słynne atrakcje turystyczne, skróty stosowane w branży turystycznej, kody IATA portów lotniczych, ważniejsze nazwy geograficzne, nazwy państw, stolice i kody ISO ich walut.
| Numer ISBN | 978-83-7561-549-4 |
| Wymiary | 145x205 |
| Oprawa | twarda |
| Liczba stron | 400 |
| Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze