English for Active Communication at Work
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2014 |
Autorzy | |
Wydawnictwo | |
Seria |
To nowe wydanie książki znanej wcześniej pod tytułem English for Active Communication zostało wzbogacone m.in. o następujące bloki tematyczne:
przewodnik po reklamie i marketingu,
przewodnik po bankowości i finansach,
przewodnik konferencyjny,
elementy języka naukowo-technicznego.
W efekcie czytelnik otrzymuje niezwykle bogate kompendium językowe, umożliwiające swobodne posługiwanie się językiem angielskim w biznesie i w szeroko rozumianej współpracy międzynarodowej. Książka jest adresowana do przedstawicieli świata biznesu i ekonomii, bankowości i finansów, organizatorów imprez międzynarodowych, tłumaczy, naukowców, wykładowców akademickich i studentów. Biegłe posługiwanie się profesjonalnym angielskim pomoże w kreowaniu korzystnego, profesjonalnego wizerunku i pozyskiwaniu życzliwości oraz zaufania partnerów.
Numer ISBN | 978-83-7561-344-5 |
Wymiary | 165x235 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 440 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze