English for active communication
| Forma wydania | Książka |
| Rok wydania | 2008 |
| Autorzy | |
| Wydawnictwo | |
| Seria |
Publikacja ma na celu ułatwienie skutecznego porozumiewania się po angielsku na tematy związane z biznesem i współpracą międzynarodową. Bogaty zestaw użytecznych w praktyce sformułowań podano w wersji dwujęzycznej. Książka zawiera terminy, wyrażenia, zwroty i idiomy używane podczas prezentacji, negocjacji, zawierania umów, kontraktów, traktatów, porozumień, konwencji. Adresowana jest . do przedstawicieli świata ekonomii, handlu, bankowości, finansów, administracji, nauki, techniki; pracowników public relations; organizatorów imprez międzynarodowych; osób związanych z polityką, dyplomatów i parlamentarzystów.
| Numer ISBN | 978-83-88840-99-9 |
| Wymiary | 176x250 |
| Oprawa | twarda |
| Liczba stron | 374 |
| Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze