Trwa ładowanie...
d24riit
03-02-2020 16:50

Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek

książka
Oceń jako pierwszy:
d24riit
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Tytuł oryginalny

Contagious. Why Things Catch On

Forma wydania

Audiobook CD

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Skąd się bierze popularność?

Jeśli sądzisz, że sprawia to reklama, zastanów się jeszcze raz.

Ludzie nie słuchają reklam, słuchają swoich znajomych.

- Ale dlaczego o niektórych produktach czy ideach rozmawia się częściej niż o innych?

- Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy?

- I co sprawia, że pewne treści w internecie zyskują tak ogromną popularność?

W swojej książce Berger ujawnia sekrety marketingu szeptanego i przekazu społecznego. Odkryj, w jaki sposób
z wykorzystaniem sześciu prostych zasad można nadać rozgłos produktom, inicjatywom politycznym, biurowym plotkom czy filmom na portalu YouTube.

Publikacja zawiera wyniki przełomowych badań naukowych i fascynujące historie. Dowiedz się, w jaki sposób luksusowa restauracja zdobyła popularność dzięki zwykłej kanapce, dlaczego niektóre kampanie przeciw narkotykom mogą przyczyniać się do wzrostu narkomanii oraz dlaczego ponad 200 milionów konsumentów obejrzało reklamę z pozoru wyjątkowo nudnego produktu – blendera.

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego pewne historie przekazywane są z ust do ust, maile przesyłane są dalej, a materiały wideo rozprzestrzeniają się wirusowo, ta książka ci to wyjaśni, a także wskaże, jak wykorzystać tę wiedzę do tworzenia zaraźliwych treści. W książce znajdziesz konkretne i skuteczne techniki, dzięki którym odpowiednio skonstruowane komunikaty, informacje
i reklamy będą się rozprzestrzeniać.

Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem w dużym przedsiębiorstwie, właścicielem małej firmy starającym się dotrzeć do większej liczby klientów, politykiem przed wyborami, czy pracownikiem służby zdrowia, któremu zależy na rozgłosie dla akcji społecznej, ta książka pokaże ci, jak osiągnąć te cele.

Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek
Numer ISBN

978-83-7746-811-1

Wymiary

141x218

Oprawa

plastikowa

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d24riit
d24riit
d24riit
d24riit