Duży słownik finansowo-handlowy niemiecko-polski, polsko-niemiecki
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2009 |
Autorzy | |
Wydawnictwo | |
Seria |
Słownik zawiera ok. 50 000 terminów i zwrotów używanych w takich dziedzinach, jak: handel międzynarodowy, stosunki gospodarcze, marketing, promocja, reklama, finanse, rozliczenia międzynarodowe, transport, spedycja, prawo międzynarodowe, ubezpieczenia, obrót giełdowy, organizacje międzynarodowe, w tym również wyrażenia i zwroty ze słownictwa ogólnego, stosowane zwłaszcza w trakcie negocjacji, zawierania transakcji czy podpisywania kontraktów.
Obejmuje ponadto terminy związane z organizacją i techniką handlu w ramach Unii Europejskiej, rozliczeniami finansowych i dokumentami obowiązującymi w obrocie między jej członkami oraz prawem unijnym, a także najważniejsze organizacje i instytucje działające w strukturach UE. W aneksie podano wykaz powszechnie stosowanych skrótów polskich i niemieckich.
Słownik adresowany jest do szerokiego kręgu odbiorców: uczniów, studentów, lektorów, tłumaczy, kadry menedżerskiej i przedsiębiorców, którzy chcą efektywnie współpracować z partnerami niemieckojęzycznymi oraz wszystkich zainteresowanych rozszerzaniem zakresu słownictwa języka niemieckiego.
Numer ISBN | 978-83-88840-96-8 |
Wymiary | 176x250 |
Oprawa | twarda |
Liczba stron | 720 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze