Trwa ładowanie...
d449b8n
19-09-2013 00:00

Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę

książka
Oceń jako pierwszy:
d449b8n
Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę
Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę. Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ.

Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie „tylko” produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.

Brand persona, przeżyj to sam, wywiad „dlaczego?” a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz – czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.

Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę
Numer ISBN

978-83-63566-09-8

Wymiary

190x190

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Poradniki

Oprawa

1

Liczba stron

152

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d449b8n
d449b8n
d449b8n