Sprzedaż przez telefon
Rok wydania | 2014 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Sprzedawaj „przez słuchawkę” skutecznie! Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient odbiera kolejny telefon zserii „Dzień dobry, chcemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla Pana/Pani...”.
Sprzedaż przez telefon podpowiada jak wybadać klienta, jak rozpoznać jego potrzeby, jak radzić sobie z obiekcjami czy negatywnymi emocjami, jak zakończyć rozmowę skutecznie i jak budować relację zklientem. Poradnik pomoże Ci się odnaleźć wgąszczu wielu technik telemarketingowych, wskaże różne drogi postępowania. Którą wybrać, musisz zdecydować sam. Potraktuj tę książkę jak podręcznik. Pisz po nim, notuj, kreśl. Znajdziesz w nim odpowiednie do tego miejsca. Daj sobie komfort pracy nad tym, by być INNYM telesprzedawcą niż większość znudzonych pracowników call center.
Numer ISBN | 978-83-63566-36-4 |
Wymiary | 155x235 |
Gatunek | Poradniki,Biznes |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 184 |
Podziel się opinią
Komentarze