Zgnieć Pan to, Panie Whipple, czyli jak robić świetne reklamy
Rok wydania | 2001-03-07 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Osiemnaście lat doświadczenia reklamowego nauczyło Sullivana, że wszystkie DOBRE pomysły mają szansę - ogłoszenia prasowe, plakaty, radio i telewizja - ale tylko nielicznym udaje się przeżyć. Wiedza, którą dzieli się Sullivan, pozwoli przeżyć, jeśli nie samym pomysłom, to przynajmniej ich autorom. Książka jest klarowna, dowcipna, złośliwa, a jednocześnie pełna miłości do zawodu uprawianego przez autora. Jeśli zatem macie cokolwiek wspólnego z reklamą (a kto nie ma?), przeczytajcie tę książkę, bo pełna jest pożytecznych reguł (które należy łamać), opowieści (mrożących krew w żyłach i bawiących do łez) i dobrych reklam (które można, chociaż nie wypada, ukraść).
Numer ISBN | 83-87014-65-6 |
Wymiary | 190x235 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie |
Oprawa | 7 |
Liczba stron | 292 |
Podziel się opinią
Komentarze