Trwa ładowanie...
d4k46lw
15-04-2010 00:00

Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach

książka
Oceń jako pierwszy:
d4k46lw
Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach
Tytuł oryginalny

Quality Service

Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości.

Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach
Numer ISBN

83-7484-023-4

Wymiary

170x240

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

220

d4k46lw

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4k46lw
d4k46lw
d4k46lw