Trwa ładowanie...
d2f0iha
15-04-2010 00:00

Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach

książka
Oceń jako pierwszy:
d2f0iha
Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach
Tytuł oryginalny

Quality Service

Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości.

Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach
Numer ISBN

83-7484-023-4

Wymiary

170x240

Gatunek

Organizacja i zarządzanie

Oprawa

1

Liczba stron

220

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2f0iha
d2f0iha
d2f0iha
d2f0iha

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj