Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
Tytuł oryginalny | Emotional Design: Why We Love (or Hate) Everyday Things |
Rok wydania | 2003 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.
Numer ISBN | 978-83-213-4870-4 |
Wymiary | 135x205 |
Gatunek | Kultura i sztuka |
Oprawa | 7 |
Liczba stron | 264 |
Podziel się opinią
Komentarze