Trwa ładowanie...
d1yhj19
d1yhj19

Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

książka
Oceń jako pierwszy:
Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
Tytuł oryginalny

Emotional Design: Why We Love (or Hate) Everyday Things

Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
d1yhj19
0007CC6F_original_4F4E301AD7813089.jpg
Inne
0007CC6F_original_4F4E301AD7813089.jpg

Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.

Wzornictwo i emocje. Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie
Numer ISBN

978-83-213-4870-4

Wymiary

135x205

Gatunek

Kultura i sztuka

Oprawa

7

Liczba stron

264

d1yhj19

Podziel się opinią

Share
d1yhj19

d1yhj19
d1yhj19
d1yhj19