Trwa ładowanie...
d4gu9nv
15-04-2010 00:00

Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych

książka
Oceń jako pierwszy:
d4gu9nv
Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych
Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

Obszar zainteresowania badań internetowych jest szeroki. Oprócz możliwości badania tematów związanych z Internetem opisane w niniejszej książce metody i techniki mogą być stosowane do badania wszelkich obszarów, gdzie stosuje się klasyczne techniki badawcze.

Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych
Numer ISBN

83-227-2355-5

Wymiary

170x240

Gatunek

Ekonomia

Oprawa

1

Liczba stron

252

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4gu9nv
d4gu9nv
d4gu9nv
d4gu9nv

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj