Współprzestrzenie edukacji
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Prezentowana publikacja składa się z kilkunastu artykułów, które podzielone zostały na trzy części tematyczne. Pierwsza część, zatytułowana „Współprzestrzeń szkolno-pedagogiczna” , opisuje zagadnienia kształcenia nauczycieli, konfliktu jako kompetencji rozwojowej człowieka, przeciwdziałania agresji dzieci i młodzieży w szkole oraz pedagogiki społecznej wobec wychowawczych kontekstów pracy socjalnej w środowiskach szkolnych.
Druga część publikacji „Współprzestrzeń rodzinno-szkolna” porusza m.in. tematy współpracy rodziny i szkoły jako funkcji życia społecznego, współpracy rodziców i nauczycieli w procesie wspomagania rozwoju dzieci niepełnosprawnych intelektualnie, dialogu i współdziałania szkoły z domem rodzinnym, zapobiegania zagrożeniom stwarzanym przez rodziców.
W trzeciej części książki zatytułowanej „Współprzestrzeń społeczno-kulturowa” poruszono m.in. zagadnienia konieczności i ryzyka instytucjonalizacji dzieciństwa, źródeł witalności edukacji w rodzinie i szkole, gier reklam – czyli roli dziecka w postmodernistycznej wizji konsumpcji masowej.
Numer ISBN | 83-7308-478-9 |
Wymiary | 160x230 |
Gatunek | Metodyka |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 202 |
Podziel się opinią
Komentarze