Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej
Rok wydania | 2010-07-01 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Książka dla praktyków, a zarazem nowoczesny podręcznik akademicki dla tych, którzy zamierzają być skuteczni w biznesie!
Najefektywniejszą formą kontaktu w biznesie jest spotkanie twarzą w twarz. Autor udowadnia, że ta prosta prawda odnosi się z powodzeniem do wystąpień targowych, gdzie jakość kontaktu może przełożyć się na wymierne korzyści. Wydarzenia targowe i towarzyszące im spotkania są motorem biznesu.
O jakości opracowania Marcina Gębarowskiego decyduje imponująca liczba przykładów, a także obszerny zbiór informacji na temat sposobów organizowania wystąpień targowych zarówno przez niewielkie przedsiębiorstwa, jak i duże koncerny.
Książka jest doskonałym poradnikiem dla pracowników firm, które promują własne wyroby lub działalność na targach. Może być także z powodzeniem potraktowana jako pomoc dla organizatorów różnego rodzaju wydarzeń promocyjnych, eventów i akcji reklamowych.
Numer ISBN | 978-83-61225-04-1 |
Wymiary | 175x250 |
Gatunek | Biznes,Podręczniki akademickie |
Oprawa | 6 |
Liczba stron | 308 |
Podziel się opinią
Komentarze