Biznes w stylu Richarda Bransona. 10 tajemnic twórcy megamarki
Tytuł oryginalny | Business The Richard Branson Way. 10 Secrets of The World’s Greatest Brand Builder |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Biznes w stylu Richarda Bransona to bestseller uchylający rąbek tajemnicy na temat fenomenu człowieka interesu, który zachował ludzką twarz, i spektakularnego sukcesu imperium, którym kieruje od ponad 30 lat, nie bez potknięć i upadków. Książka komentuje m.in. ostatnie przedsięwzięcia Richarda Bransona: Virgin Trains, Virgin Cola oraz Virgin Active, jak również najbardziej ambitny i przełomowy projekt ze wszystkich dotychczasowych, jakim jest Virgin Galactic, który wkrótce wyniesie pasażerów w przestrzeń kosmiczną.
We współczesnym świecie biznesu Richard Branson stanowi anomalię. W czasach zdominowanych przez strategów jest oportunistą. Za sprawą grupy Virgin powołał do życia zjawisko nie mające precedensu w świecie biznesu. Nigdy wcześniej żadna marka nie objęła swoim zasięgiem tak różnorodnej gamy produktów i usług, odnosząc przy tym tak spektakularny sukces. Branson jako twórca marki nie ma sobie równych.
Jak on to robi? Książka Biznes w stylu Richarda Bransona nie tylko zdradza sekrety niebywałego sukcesu, lecz z powodzeniem służyć może jako podręcznik zarówno dla osób, które dopiero zaczynają karierę w biznesie, jak i dla tych, którzy funkcjonują już na rozmaitych stanowiskach czy prowadzą własną firmę. Niniejsza książka oferuje konkretne strategie i lekcje, których przyswojenie może stanowić przełomowy moment w karierze – od mierzenia się z większymi poprzez bycie szybszym niż pocisk po zachowanie ludzkiej twarzy.
Numer ISBN | 978-83-61225-01-0 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie |
Oprawa | 7 |
Liczba stron | 168 |
Podziel się opinią
Komentarze