Trwa ładowanie...
d2eqhm1
04-02-2020 07:46

Wizerunek równoległy. Nowa szansa promocji firmy i marki

książka
Oceń jako pierwszy:
d2eqhm1
Wizerunek równoległy. Nowa szansa promocji firmy i marki
Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Seria
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, jak wizerunek odbierają różne grupy uczestników rynku, jakie są uwarunkowania w budowaniu i zarządzaniu marką, tworzeniu systemu tożsamości, komunikacji, kultury organizacyjnej i społecznej odpowiedzialności firmy. Na tym tle przedstawia istotę konsekwencje istnienia wizerunku równoległego. Jednym z podstawowych celów działań marketingowych jest przekazywanie treści perswazyjnych, zachęcających do skorzystania z promowanej oferty. Okazuje się jednak, że na konkurencyjnym rynku takie działania nie wystarczą. Należy wręcz odwołać się do posiadanej wiedzy, doświadczenia, skojarzeń, stereotypów, opinii, a więc wizerunków innych, równoległych, w sposób istotny wpływających na opinię o promowanej marce. Niewątpliwie dużą umiejętnością nadawcy promocji jest sprawne przywoływanie tych wizerunków podczas realizowanej kampanii. Z książki dowiedzą się Państwo jednak znacznie więcej – jak takie wizerunki równoległe właściwie kształtować, żeby możliwe było dezaktywowanie wizerunków niekorzystnych, a z drugiej strony przywoływanie skojarzeń pozytywnych, powodujących satysfakcję z podjętej przez konsumenta lub inną firmę decyzji. Tę ciekawą koncepcję Autor omawia w sposób prosty i przystępny, przytaczając na jej poparcie wiele przykładów z praktyki gospodarczej, a nawet z życia codziennego.

Wizerunek równoległy. Nowa szansa promocji firmy i marki
Numer ISBN

978-83-7561-193-9

Wymiary

159x229

Oprawa

miękka

Liczba stron

216

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2eqhm1
d2eqhm1
d2eqhm1
d2eqhm1