Trzy oblicza przywództwa
Tytuł oryginalny | Three faces of leadership |
Rok wydania | 2009 |
Autorzy |
Trzy oblicza przywództwa czerpią bezpośrednio z teorii narracji organizacyjnej - nurtu, który współcześnie przeżywa rozkwit, zwłaszcza w zakresie analizy storytelling, czyli opowieści, pod których wpływem kształtowane jest postrzeganie świata organizacji, kultury, ról społecznych. Autorzy konsekwentnie analizują archetypy organizacyjne, których odgrywanie przesądza o kształcie roli społecznej menedżera. Analizują źródła nowych organizacyjnych mitologii i dowodzą, że w warstwie symbolicznej następuje głęboka przemiana percepcji roli kierownika. Zmiana ta jest niezauważalna, ponieważ przebiega stopniowo, a podlegają jej także sami obserwatorzy - ma jednak olbrzymi wpływ na redefinicję zarządzania i ról organizacyjnych, jakie funkcjonowały w przeszłości.
Numer ISBN | 978-83-61408-88-8 |
Wymiary | 165x235 |
Gatunek | Ekonomia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 232 |
Podziel się opinią
Komentarze