Trwa ładowanie...
dy5tori
11-02-2013 00:00

Teorie komunikacji i mediów 2

książka
Oceń jako pierwszy:
dy5tori
Teorie komunikacji i mediów 2
Rok wydania
Autorzy
"__wlasne
Źródło: "__wlasne

Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji. Punkt widzenia większości autorów jest raczej empiryczny niż teoretyczny. Medializacja dotyczy przeróżnych dziedzin społecznej komunikacji, zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie z dynamiką rozwoju funkcyjnego systemu mediów. W konsekwencji inne społeczne systemy funkcyjne jakoś temu wzrostowi usiłują sprostać, a medializacja jest ceną, jaką za to płacą. Na przykład społecznego zainteresowania rozmaitymi epidemiami, które przecież nie są charakterystyczne wyłącznie dla naszych czasów, nie da się wytłumaczyć jakimiś osobliwymi postępami nauk przyrodniczych, w tym szczególnie medycznych. Natomiast świetnie się one tłumaczą zainteresowaniem medialnym. Nie inaczej jest ze sportem, edukacją oraz polityką.

Teorie komunikacji i mediów 2
Numer ISBN

978-83-7432-651-3

Wymiary

155x225

Gatunek

Media,Socjologia

Oprawa

1

Liczba stron

274

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dy5tori
dy5tori
dy5tori