Subiektywna psychologia biznesu
| Rok wydania | 2014  | 
| Autorzy | |
| Wydawnictwo | 
- Dlaczego Polacy są podobni do kury zielononóżki?
 - Czy każdy z nas jest chciwy i leniwy?
 - Jakie jest źródło naszego kompleksu niższości?
 - Jak powstało hasło „Polak potrafi”?
 - Dlaczego pracujemy ciężej niż koledzy z innych krajów?
 - Czy umiemy wyciągać wnioski z własnych porażek?
 - Jakimi jesteśmy szefami, a jakimi pracownikami?
 - Czym jest fochbing i kiedy jest stosowany?
 - Perfekcjonizm – błogosławieństwo czy przekleństwo?
 
Na te i wiele, wiele innych pytań odpowiada doktor Paweł Fortuna – jak zawsze w sposób błyskotliwy i interesujący. Komentarze i refleksje autora stanowią wynik wieloletniej obserwacji środowiska biznesowego w Polsce (od czasów przemian do dzisiaj) oraz doświadczenia zdobytego w pracy z jego przedstawicielami. Subiektywne spostrzeżenia Fortuny stanowią punkt wyjścia dalszych przemyśleń, zaproszenie do dyskusji i zachętę do wprowadzania zmian. Znakomite teksty autora zostały opatrzone ilustracjami wybitnego artysty Janusza Kapusty – najlepszego prasowego rysownika świata 2006 roku, ilustrującego dla „New York Timesa” i „Washington Post”.
| Numer ISBN | 978-83-7489-591-0  | 
| Wymiary | 150x210  | 
| Gatunek | Psychologia,Biznes  | 
| Oprawa | 7  | 
| Liczba stron | 232  | 
Podziel się opinią
Komentarze