Subiektywna psychologia biznesu
Rok wydania | 2014 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
- Dlaczego Polacy są podobni do kury zielononóżki?
- Czy każdy z nas jest chciwy i leniwy?
- Jakie jest źródło naszego kompleksu niższości?
- Jak powstało hasło „Polak potrafi”?
- Dlaczego pracujemy ciężej niż koledzy z innych krajów?
- Czy umiemy wyciągać wnioski z własnych porażek?
- Jakimi jesteśmy szefami, a jakimi pracownikami?
- Czym jest fochbing i kiedy jest stosowany?
- Perfekcjonizm – błogosławieństwo czy przekleństwo?
Na te i wiele, wiele innych pytań odpowiada doktor Paweł Fortuna – jak zawsze w sposób błyskotliwy i interesujący. Komentarze i refleksje autora stanowią wynik wieloletniej obserwacji środowiska biznesowego w Polsce (od czasów przemian do dzisiaj) oraz doświadczenia zdobytego w pracy z jego przedstawicielami. Subiektywne spostrzeżenia Fortuny stanowią punkt wyjścia dalszych przemyśleń, zaproszenie do dyskusji i zachętę do wprowadzania zmian. Znakomite teksty autora zostały opatrzone ilustracjami wybitnego artysty Janusza Kapusty – najlepszego prasowego rysownika świata 2006 roku, ilustrującego dla „New York Timesa” i „Washington Post”.
Numer ISBN | 978-83-7489-591-0 |
Wymiary | 150x210 |
Gatunek | Psychologia,Biznes |
Oprawa | 7 |
Liczba stron | 232 |
Podziel się opinią
Komentarze