Trwa ładowanie...
d47o15f
15-04-2010 00:00

Struktury i strategie handlu

książka
Oceń jako pierwszy:
d47o15f
Struktury i strategie handlu
Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

Książka jest nowoczesnym podręcznikiem, w którym autorka prezentuje problematykę handlu w sposób uporządkowany i kompleksowy. Na początku omawia struktury handlu (w tym rolę handlu w gospodarce narodowej, udział i znaczenie w handlu w kanałów dystrybucji, zagadnienia logistyki w obrocie towarowym, struktury instytucjonalne handlu, formy handlu i politykę handlową. Następnie przechodzi do zagadnień strategii, omawiając istotę konkurencji w handlu i jej rodzaje, a także czynniki wpływające na uzyskanie przewagi konkurencyjnej w działalności handlowej (przede wszystkim strategię asortymentu, obsługi, promocji, marż i cen, lokalizacji). Dopełnieniem wykładu jest przedstawienie merchandisingu jako koncepcji strategicznych funkcjonowania handlu.

Struktury i strategie handlu
Numer ISBN

83-208-1166-X

Wymiary

205x145

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Poradniki

Oprawa

1

Liczba stron

246

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d47o15f
d47o15f
d47o15f