Struktury i strategie handlu
Rok wydania | 1998-01-01 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Książka jest nowoczesnym podręcznikiem, w którym autorka prezentuje problematykę handlu w sposób uporządkowany i kompleksowy. Na początku omawia struktury handlu (w tym rolę handlu w gospodarce narodowej, udział i znaczenie w handlu w kanałów dystrybucji, zagadnienia logistyki w obrocie towarowym, struktury instytucjonalne handlu, formy handlu i politykę handlową. Następnie przechodzi do zagadnień strategii, omawiając istotę konkurencji w handlu i jej rodzaje, a także czynniki wpływające na uzyskanie przewagi konkurencyjnej w działalności handlowej (przede wszystkim strategię asortymentu, obsługi, promocji, marż i cen, lokalizacji). Dopełnieniem wykładu jest przedstawienie merchandisingu jako koncepcji strategicznych funkcjonowania handlu.
Numer ISBN | 83-208-1166-X |
Wymiary | 205x145 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Poradniki |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 246 |
Podziel się opinią
Komentarze