Trwa ładowanie...
d1iykls
25-05-2012 00:00

Zachowanie konsumentów na rynku

książka
Oceń jako pierwszy:
d1iykls
Zachowanie konsumentów na rynku
Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

Współcześnie konsument bywa nazywany „królem systemu ekonomicznego”. Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw.

Autor, prof. dr hab. Leszek Rudnicki, przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku.

Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkół biznesu, uczestników kursów doskonalących kwalifikacje w zakresie marketingu. Może być też przydatna dla osób zawodowo zajmujących się działalnością marketingową.

Zachowanie konsumentów na rynku
Numer ISBN

83-208-1237-2

Wymiary

145x205

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Biznes,Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Biznes

Oprawa

1

Liczba stron

320

Inne wydania

Warszawa - 2011-11-03

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1iykls
d1iykls
d1iykls