Zachowanie konsumentów na rynku
Rok wydania | 2000-01-01 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Współcześnie konsument bywa nazywany „królem systemu ekonomicznego”. Od jego zachowań często zależy bowiem rynkowe powodzenie wielu przedsiębiorstw.
Autor, prof. dr hab. Leszek Rudnicki, przedstawił prawidłowości występujące w postępowaniu konsumentów w procesie zaspokajania potrzeb. Jednocześnie została pokazana rola czynników psychologicznych, personalno-demograficznych, społeczno-kulturowych i ekonomicznych w kształtowaniu zachowania konsumentów na rynku.
Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i szkół biznesu, uczestników kursów doskonalących kwalifikacje w zakresie marketingu. Może być też przydatna dla osób zawodowo zajmujących się działalnością marketingową.
Numer ISBN | 83-208-1237-2 |
Wymiary | 145x205 |
Gatunek | Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Biznes,Organizacja i zarządzanie,Ekonomia,Biznes |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 320 |
Inne wydania | Warszawa - 2011-11-03 |
Podziel się opinią
Komentarze