Trwa ładowanie...
d28vbtj
04-02-2020 18:54

Strategia błękitnego oceanu. Początek

książka
Oceń jako pierwszy:
d28vbtj
Strategia błękitnego oceanu. Początek
Tytuł oryginalny

Blue Ocean Strategy Reader: The iconic articles by bestselling authors W. Chan Kim and Renée Mauborgne

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Zbiór najlepszych artykułów autorstwa W. Chan Kima i Renée Mauborgne poświęconych strategii błękitnego oceanu.

Niezwykle ważna książka zatytułowana Strategia błękitnego oceanu została wydana w 44 językach i sprzedała się na całym świecie w ponad 3,6 miliona egzemplarzy. Znaczna część wniosków, które W. Chan Kim i Renée Mauborgne formułowali na temat tworzenia nowych przestrzeni rynkowych, ukazywała się pierwotnie w postaci artykułów w „Harvard Business Review”. Niniejsza książka gromadzi w jednym miejscu najlepsze z tych publikacji.

Kolejne artykuły pozwalają krok po kroku prześledzić proces tworzenia „błękitnych oceanów”, czyli przestrzeni rynkowych umożliwiających swobodne działanie w warunkach braku konkurencji. Kim i Mauborgne proponują narzędzia, dzięki którym można tę przestrzeń zagospodarowywać, a które ostatecznie stały się fundamentem modelu strategicznego błękitnego oceanu (należą do nich krzywa wartości, kanwy strategii, masowy korytarz cenowy oraz przewodnik po modelach biznesowych). Niniejszy zbiór zawiera również najnowszy artykuł autorów, zatytułowany Pułapki czerwonego oceanu.

Zarówno czytelnikom zaznajomionym z założeniami strategii błękitnego oceanu, jak i tym, którzy ich nie znają, ta książka pozwala w nowym świetle przeanalizować ten jakże ważny model – i pomaga wcielić go w życie w konkretnych warunkach organizacyjnych.


Żadna inna książka dotycząca planowania biznesowego nie odniosła w ostatnich latach tak wielkiego sukcesu, jak Strategia błękitnego oceanu.

„The Economist”


W. Chan Kim oraz Renée Mauborgne wykładają na INSEAD i wspólnie kierują INSEAD Blue Ocean Strategy Institute. Napisali razem Strategię błękitnego oceanu, zaliczaną do najważniejszych i najbardziej wpływowych książek o strategii, jakie kiedykolwiek powstały. Kim i Mauborgne znajdują się na 3. pozycji listy guru zarządzania na świecie według Thinkers50, są też laureatami licznych światowych nagród. Współpracują ze Światowym Forum Gospodarczym.

Więcej informacji na temat autorów i ich pracy można znaleźć na stronie blueoceanstrategy.com.

Strategia błękitnego oceanu. Początek
Numer ISBN

978-83-8087-350-6

Wymiary

141x218

Oprawa

miękka ze skrzydełkami

Liczba stron

264

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d28vbtj
d28vbtj
d28vbtj
d28vbtj
d28vbtj

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj