Trwa ładowanie...
d1vm972
15-04-2010 00:00

Strategia błękitnego oceanu

książka
Oceń jako pierwszy:
d1vm972
Strategia błękitnego oceanu
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Myślenie o sukcesie firmy w warunkach silnej konkurencji sprowadza się zwykle do szukania innowacji, które pozwolą wyrwać przeciwnikowi jak największy kawałek, ale wciąż tego samego terytorium. Autorzy dowodzą, że strategie rozwoju przedsiębiorstw tworzone w odniesieniu do zachowań konkurencji nigdy nie przynoszą sukcesu. Twierdzą, że jedyną skuteczną metodą jest poszerzenie granic owego terytorium, tak by problem konkurencji stał się nieistotny.

W książce podważającej wszystko, o czym sądziliśmy, że jest naszą wiedzą na temat tego, co jest potrzebne do osiągnięcia strategicznego sukcesu. Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za trwałym, zyskownym wzrostem. Walczą o przewagę nad konkurencją, toczą boje o udział w rynku i starają się różnicować ofertę.

Strategia błękitnego oceanu
Numer ISBN

83-88970-36-4

Wymiary

135x190

Gatunek

Organizacja i zarządzanie,Organizacja i zarządzanie

Oprawa

6

Liczba stron

336

Inne wydania

Warszawa - 2009-10-21

d1vm972

Podziel się opinią

Share

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1vm972
d1vm972
d1vm972