Słownik turystyki i hotelarstwa, polsko-niemiecki i niemiecko-polski
Forma wydania | Książka |
Autorzy | |
Wydawnictwo | |
Seria |
Słownik zawiera około 20 000 terminów związanych z takimi dziedzinami, jak: obsługa ruchu turystycznego, wyposażenie zakładów hotelarskich, gastronomia, transport, przepisy celne, handel i finanse, organizacja imprez rozrywkowo-turystycznych i kulturalnych, działalność polskich i międzynarodowych organizacji turystycznych. Podano w nim również wykazy: nazw i kodów państw, ich walut oraz świąt narodowych, najatrakcyjniejszych obiektów turystycznych na świecie i w Polsce, krajów związkowych w Niemczech i Austrii, kantonów, wybranych potraw w krajach niemieckojęzycznych i w Polsce oraz najważniejszych nazw geograficznych. Słownik został przygotowany z myślą o polskich użytkownikach, głównie jako pomoc dla pracowników firm turystycznych, biur podróży, hoteli oraz studentów kierunków turystyki i hotelarstwa.
Numer ISBN | 978-83-86890-85-9 |
Wymiary | 148x210 |
Oprawa | twarda |
Liczba stron | 456 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze