Trwa ładowanie...
dsun32t
dsun32t

Slogany w reklamie i polityce

książka
Oceń jako pierwszy:
Slogany w reklamie i polityce
Rok wydania
Autorzy
dsun32t
83-88542-35-4_68925_F.jpg

Książka jest pierwszą u nas próbą pokazania sloganu w jego formach, treściach i funkcjach. Spełnia wszelkie wymogi rzetelnego dzieła naukowego, a prze tym jest przystępnym wyłożeniem zasad, którymi mogliby posiłkować się twórcy tekstów perswazyjnych - w komercji i polityce. Problematyka sloganu jest tu pokazana od strony językowej, teoretycznej, socjologicznej, psychologicznej, kulturowej i filozoficznej. Książka jest bardzo atrakcyjna poznawczo o interesująca w lekturze.
Prof. dr hab. Jerzy Bralczyk

Slogany w reklamie i polityce
Numer ISBN

83-88542-35-4

Wymiary

145x205

Gatunek

Językoznawstwo,Językoznawstwo

Oprawa

1

Liczba stron

247

Inne wydania

Warszawa - 2007-08-20

dsun32t

Podziel się opinią

Share
dsun32t

dsun32t
dsun32t
dsun32t