Trwa ładowanie...
d3ob5p3
15-04-2010 00:00

Slogany w reklamie i polityce

książka
Oceń jako pierwszy:
d3ob5p3
Slogany w reklamie i polityce
Rok wydania
Autorzy
Inne
Źródło: Inne

Książka jest pierwszą u nas próbą pokazania sloganu w jego formach, treściach i funkcjach. Spełnia wszelkie wymogi rzetelnego dzieła naukowego, a prze tym jest przystępnym wyłożeniem zasad, którymi mogliby posiłkować się twórcy tekstów perswazyjnych - w komercji i polityce. Problematyka sloganu jest tu pokazana od strony językowej, teoretycznej, socjologicznej, psychologicznej, kulturowej i filozoficznej. Książka jest bardzo atrakcyjna poznawczo o interesująca w lekturze.
Prof. dr hab. Jerzy Bralczyk

Slogany w reklamie i polityce
Numer ISBN

83-88542-35-4

Wymiary

145x205

Gatunek

Językoznawstwo,Językoznawstwo

Oprawa

1

Liczba stron

247

Inne wydania

Warszawa - 2007-08-20

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3ob5p3
d3ob5p3
d3ob5p3