Slogany w reklamie i polityce
Rok wydania | 2002-09-03 |
Autorzy |
Książka jest pierwszą u nas próbą pokazania sloganu w jego formach, treściach i funkcjach. Spełnia wszelkie wymogi rzetelnego dzieła naukowego, a prze tym jest przystępnym wyłożeniem zasad, którymi mogliby posiłkować się twórcy tekstów perswazyjnych - w komercji i polityce. Problematyka sloganu jest tu pokazana od strony językowej, teoretycznej, socjologicznej, psychologicznej, kulturowej i filozoficznej. Książka jest bardzo atrakcyjna poznawczo o interesująca w lekturze.
Prof. dr hab. Jerzy Bralczyk
Numer ISBN | 83-88542-35-4 |
Wymiary | 145x205 |
Gatunek | Językoznawstwo,Językoznawstwo |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 247 |
Inne wydania | Warszawa - 2007-08-20 |
Podziel się opinią
Komentarze