WP
WP

Slogany w reklamie i polityce - książka

83-88542-35-4_68925_F.jpg Inne
Podziel się

Książka jest pierwszą u nas próbą pokazania sloganu w jego formach, treściach i funkcjach. Spełnia wszelkie wymogi rzetelnego dzieła naukowego, a prze tym jest przystępnym wyłożeniem zasad, którymi mogliby posiłkować się twórcy tekstów perswazyjnych - w komercji i polityce. Problematyka sloganu jest tu pokazana od strony językowej, teoretycznej, socjologicznej, psychologicznej, kulturowej i filozoficznej. Książka jest bardzo atrakcyjna poznawczo o interesująca w lekturze.
Prof. dr hab. Jerzy Bralczyk

Slogany w reklamie i polityce - Szczegóły książki
Numer ISBN

83-88542-35-4

Rok wydania

2002-09-03

Wymiary

145x205

Gatunek

Językoznawstwo,Językoznawstwo

Oprawa

1

Liczba stron

247

Inne wydania

Warszawa - 2007-08-20

Autorzy
WP
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
WP
WP