Slogany w reklamie i polityce
| Rok wydania | 2002-09-03 |
| Autorzy |
Książka jest pierwszą u nas próbą pokazania sloganu w jego formach, treściach i funkcjach. Spełnia wszelkie wymogi rzetelnego dzieła naukowego, a prze tym jest przystępnym wyłożeniem zasad, którymi mogliby posiłkować się twórcy tekstów perswazyjnych - w komercji i polityce. Problematyka sloganu jest tu pokazana od strony językowej, teoretycznej, socjologicznej, psychologicznej, kulturowej i filozoficznej. Książka jest bardzo atrakcyjna poznawczo o interesująca w lekturze.
Prof. dr hab. Jerzy Bralczyk
| Numer ISBN | 83-88542-35-4 |
| Wymiary | 145x205 |
| Gatunek | Językoznawstwo,Językoznawstwo |
| Oprawa | 1 |
| Liczba stron | 247 |
| Inne wydania | Warszawa - 2007-08-20 |
Podziel się opinią
Komentarze