Siedem dni w internecie. Rozmowy prowadzone na antenie Radia eM 107,6 FM
Forma wydania | Książka |
Rok wydania | 2010 |
Autorzy | |
Kategoria | |
Wydawnictwo | |
Seria |
Drugi tom w serii PISANE Z RADIeM, wydawanej wspólnie przez Księgarnię św. Jacka i Radio eM, nosi tytuł 7 dni w Internecie, nawiązując bezpośrednio do tytułu cotygodniowej audycji nadawanej w Radiu eM od 2007 roku. Dwóch dziennikarzy, Piotr Czakański i ks. Artur Stopka, prowadzi przenikliwe rozmowy o tym, co w Internecie piszczy, z jednej strony mowa o oczywistych absurdach, których pełna jest sieć internetowa, z drugiej o wydarzeniach zdecydowanie pozytywnych i niosących nadzieję. Słowem – o mądrych i niemądrych rzeczach w Internecie. Na pierwszą część książki składa się zapis tekstowy emitowanych audycji, w części drugiej zamieszczono fragmenty tekstów z bloga ks. Stopki, arturstopka.blog.onet.pl. Piotr Czakański (ur. 1965) – Prezes Zarządu Grupy eM Media, dziennikarz. Mieszka w Pszczynie. Autor licznych realizacji plastycznych i teatralnych oraz powieści (Pierrot i Arlekin, Ostatnia amerykańska powieść, Aj, Zimno). Stypendysta Stiftung Preussische Seehandlung (Berlin 1996) i KulturKontakt Osterreich BM: BWK (Wien,1997). Ks. Artur Stopka (ur. 1959) – kapłan archidiecezji katowickiej, rzecznik Kurii Metropolitalnej, dziennikarz. Od kilku lat prowadzi blog arturstopka.blog.onet.pl, oraz witrynę stukam.pl., jest także założycielem portalu wiara.pl. W latach 1992–2008 był redaktorem tygodnika „Gość Niedzielny”, w którym pełnił funkcje kierownika działu religijnego, szefa edycji katowickiej oraz sekretarza redakcji. Od 2007 roku współtworzy w Radiu eM program Siedem dni w Internecie, na antenie słuchać można także jego felietonów.
Numer ISBN | 978-83-7030-712-7 |
Wymiary | 125x195 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 256 |
Język | polski |
Podziel się opinią
Komentarze