Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy
Rok wydania | 2002 |
Wydawnictwo |
Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2002 roku. Obecne wydanie uwzględnia zmiany technologiczne, organizacyjne, prawne i z zakresu biznesowego savoir-vivre'u, jakie nastąpiły w minionych 10 latach. Czytelnik otrzymuje dzięki temu aktualny przewodnik po nowoczesnym biurze XXI wieku.
Autorka omawia w książce m.in. następujące zagadnienia:
- skuteczne poszukiwanie pracy,
- kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji,
- rolę sekretariatu w obiegu informacji i dokumentów w firmie,
- sposoby kształtowania pożądanego wizerunku i marki firmy,
- nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze,
- korespondencję handlową,
- organizację zebrań, konferencji i spotkań,
- specyfikę sekretariatu w dużej i małej firmie.
Książka stanowi niezbędny poradnik dla osób wykonujących czynności sekretarskie i asystenckie, zainteresuje także menedżerów i specjalistów HR, a ponadto może być wykorzystana przez wykładowców oraz studentów szkół zarządzania i biznesu.
Numer ISBN | 978-83-7561-169-4 |
Wymiary | 165x235 |
Gatunek | Ekonomia,Biznes |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 322 |
Podziel się opinią
Komentarze