Trwa ładowanie...
dkwy40o
02-02-2015 00:00

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych. Diagnoza, metody, komunikacja

książka
Oceń jako pierwszy:
dkwy40o
Potencjał biznesowy mediów społecznościowych. Diagnoza, metody, komunikacja
Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Inne
Źródło: Inne

Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między ludźmi. Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty. Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w „chmurze”. To niesie ze sobą ogromne konsekwencje.

Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu rodzajowi logiki – logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary niepewności. Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.

Potencjał biznesowy mediów społecznościowych. Diagnoza, metody, komunikacja
Numer ISBN

978-83-7561-447-3

Wymiary

165x235

Gatunek

Media,Ekonomia

Oprawa

1

Liczba stron

160

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dkwy40o
dkwy40o
dkwy40o