Trwa ładowanie...
d3dsmcy
30-01-2020 17:14

Samo Sedno - Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz

książka
Oceń jako pierwszy:
d3dsmcy
Samo Sedno - Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz
Tytuł oryginalny

How to Get People to Do Stuff: Master the art and science of persuasion and motivation

Forma wydania

Książka

Rok wydania
Autorzy
Kategoria
Wydawnictwo
Seria
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Zastanawiasz się, jak skutecznie zachęcić klienta do zakupu twojego produktu, jak namówić dziecko do wykonywania obowiązków domowych albo przekonać szefa, że należy ci się podwyżka? Możesz użyć znanych ci sposobów, ale po co ryzykować, skoro właśnie trzymasz w ręku pełen arsenał strategii, które zadziałają na każdego? Skorzystaj ze zdobyczy psychologii oraz nauki o mózgu, aby zachęcić innych by zrobili właśnie to, co chcesz. A może nawet – by sami zaczęli tego pragnąć! Poznaj 7 najważniejszych bodźców motywacyjnych, które kierują ludzkimi pragnieniami i wykorzystaj je jako narzędzia perswazji. Dowiedz się, jak wykorzystać potrzebę więzi, rywalizację, nawyki, instynkty i nagrody, by zmotywować innych do działania. Przekonaj się, co możesz osiągnąć, dzięki wiedzy o złudzeniach poznawczych i opowieściach, jakie każdy z nas tworzy o sobie. Bądź przekonujący już od dziś! Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno? - odkrywa 7 podstawowych czynników, które motywują ludzi do działania - prezentuje niezliczone strategie opracowane na podstawie najważniejszych bodźców, które sprawdzą się w pracy i w domu - zawiera proste przykłady i konkretne, krótko sformułowane techniki, które można stosować od razu - podpowiada jak wykorzystać nawyki, mowę ciała, chęć rywalizacji czy złudzenia poznawcze do motywowania i przekonania innych - radzi, kiedy warto prowokować, a kiedy lepiej się wycofać O autorze: Susan Weinschenk – doktor psychologii behawioralnej. Założyła Weinschenk Institute, którym także kieruje. Swoją wiedzę psychologiczną i neurobiologiczną przystosowuje do wykorzystania w biznesie. Jest konsultantką placówek edukacyjnych, rządu amerykańskiego i organizacji pozarządowych.

Samo Sedno - Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz
Numer ISBN

978-83-7788-451-5

Wymiary

148x210

Oprawa

miękka ze skrzydełkami

Liczba stron

288

Język

polski

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3dsmcy
d3dsmcy
d3dsmcy
d3dsmcy