Przedsiębiorczość
| Autorzy | |
| Wydawnictwo |
Zamierzenie autorki jest bardzo ambitne. Oddaje je bardzo czytelna struktura książki. W pierwszych dwóch rozdziałach ukazana została istota przedsiębiorczości gospodarczej oraz miejsce tej problematyki w naukach społecznych. W następnych – to szerokie pole problemowe jest wyraźnie zawężone i aplikowane do ukazania specyfiki kształtującej się przedsiębiorczości w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, głównie zaś we współczesnej Polsce. Wyniki przeprowadzonych przez autorkę badań empirycznych wyraźnie osadzone są też w konkretnej społecznej przestrzeni, jaką jest nasza rodzima rzeczywistość, a także w konkretnym czasie historycznym – w latach ustrojowej transformacji.
| Numer ISBN | 978-83-604-9099-0 |
| Wymiary | 145x205 |
| Gatunek | Organizacja i zarządzanie |
| Oprawa | 3 |
| Liczba stron | 256 |
Podziel się opinią
Komentarze