Profesjonalny networking czyli kontakty, które procentują
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Networking definiowany jako sieć kontaktów biznesowych, jest jednym z podstawowych narzędzi komunikacji współczesnego profesjonalisty. Budowanie własnej marki opiera się nie tylko na aktywności zawodowej, lecz przede wszystkim na promowaniu swoich talentów, pasji oraz umiejętności. Czym większa i bogatsza jest nasza sieć kontaktów zarówno zawodowych, jak i prywatnych, tym efektywniej możemy komunikować nasze otoczenie o swoich sukcesach, budując wizerunek własnej osoby.
Aby networking był rzeczywiście skutecznym narzędziem dla profesjonalistów, dbających o kształtowanie własnego wizerunku, należy przestrzegać trzech prostych zasad: budować, pielęgnować, rozwijać. Stosując się do tych reguł, przekonamy się, jak networking może zmienić nasze zawodowe i prywatne życie.
Książkę o networkingu polecam każdemu, kto szuka cennych wskazówek na temat budowania dobrych relacji z ludźmi oraz każdemu, kto chciałby wzmocnić swój wizerunek.
Numer ISBN | 83-923275-1-9 |
Wymiary | 143x205 |
Gatunek | Psychologia |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 112 |
Podziel się opinią
Komentarze