Trwa ładowanie...
d7yjn1r
31-01-2020 03:59

Porażki marek - cz. 4 Zmęczenie marek

książka
Oceń jako pierwszy:
d7yjn1r
Porażki marek - cz. 4 Zmęczenie marek
Forma wydania

Audiobook CD

Rok wydania
Autorzy
Wydawnictwo
Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Żadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's miały jutro zniknąć. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. Często ambasadorami marek są stojący za nimi ludzie. Jeśli postępują niezgodnie z prawem lub zostaną przyłapani na braku odpowiedzialności, to szybko dochodzi do kryzysu. Taką wielką wpadką człowieka na skalę światową był skandal z firmami Enron i Arthur Andersen. Kryzys, a następnie upadek nie zostały spowodowane przez zły produkt, ale przez niegodziwość i korupcję ludzi ze szczytów władzy firm. W części 4 przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie. Czyta: Marcin Styczeń Realizacja nagrania: Wiesław Sałata Czas nagrania: 122'11 (2 płyty CD)

Porażki marek - cz. 4 Zmęczenie marek
Numer ISBN

978-83-60339-48-0

Oprawa

twarda z obwolutą

Podziel się opinią

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d7yjn1r
d7yjn1r
d7yjn1r
d7yjn1r