Pomiędzy otwartością i zamknięciem
Rok wydania | 2005-06-01 |
Autorzy | |
Wydawnictwo |
Podjęty temat dotyczy kształcenia pedagogów, ale można go z powodzeniem odnieść do kształcenia w ogóle. Praca składa się z dwóch części: pierwsza część – teoretyczno-przeglądowa – wprowadza w zagadnienie otwartości/zamknięcia, ilustruje różnorodne perspektywy jego pojmowania. Zadaniem drugiej części, będącej prezentacją własnej próby eksperymentalnej Autorki, jest wskazanie na procesualność owej próby (przechodzenie respondentów od myślenia i pojmowania kategorii otwartości w sposób schematyczny do myślenia wielokontekstowego). W pracy można zauważyć silną inspirację myśleniem filozoficznym oraz psychologicznym. Obecne jest także sięganie do kontekstów literackich czy socjologicznych. Adresatami książki oprócz nauczycieli i studentów kierunków pedagogicznych oraz psychologicznych, mogą być Czytelnicy, których w szczególny sposób interesuje złożone zagadnienie otwartości/zamknięcia w: wyrażanych emocjach, kształceniu, ogólnej kondycji człowieka, wzajemnych relacjach, myśleniu i działaniu, komunikacji
międzyludzkiej, komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
Numer ISBN | 83-7308-528-9 |
Gatunek | Metodyka,Metodyka |
Oprawa | 1 |
Liczba stron | 384 |
Inne wydania | Kraków - 2006-10-12 |
Podziel się opinią
Komentarze